Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Annelie - 29 maj 2009 13:20

Har börjat sortera kläder från tre stora svarta plastsäckar idag. Nästa allt hittills är jättefina kläder. Dock bara killkläder.

Jag ska så småningom färgmärka alla kläder i olika färger. Varje färg ska ha sitt eget pris. Sen blir det att sälja så mycket som det bara går på loppisen vi ska ha för tredje året i rad, under Boli´marknaden. Det blir väl en och annan pryl med som ska säljas med. Och den här gången lär det bli ovanligt mycket som står på mina bord. *L* Så kom och fynda till ungdomslyan eller till stugan!


Har precis varit på en prommis uppe i skogen med alla hundar. När jag skulle lämna av Argos, så hade hans husse redan hunnit hem. Gissa om "Argossen" blev glad! *L*

Sen hann jag inte mer än innanför min egen dörr då min 18 åring berättade att Cillas yngsta lillmatte hade varit förbi för att hämta upp henne.Så då blev det en sväng ner till deras hus för att lämna tillbaka Cilla. Lillmattens klass hade fått sluta tidigare.


Nu skulle jag behöva till affären en sväng. Men nu är jag rätt så trött... igen!!! Blir så less på mig själv ibland... :P

Men jag ta en liten minipaus och sen tvinga iväg mig själv. Mjölken är helt slut. Bordsmargarinet är på upphällningen. Vi behöver en ost med. Sen blir det att leta efter nått bra och relativt billgt kött av nått slag och, eller, nån fisk. Får se vad som erbjuds idag som passar min plånbok. *L*


Herr B kommer sen i eftermiddag med fullpackad bil. Sen drar vi till stugan i Björkland för att lasta ur allt där. Lär bli knökfullt då det även finns grejer här med som ska med ut till stugan. Undrar om jag verkligen kommer att få plats... :P


Vet inte om jag kommer att hinna in hit och skriva nått mer innan vi åker.

Annars så uppdaterar jag på måndag eller tisdag nästa vecka.


Jag får i alla fall passa på att önska alla mina läsare en underbart härlig helg!

Kram på er alla!



 




Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards