Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Annelie - 14 maj 2009 22:28

Herr B kom och åt middag med oss. En pytt av rester som behövdes ätas upp. Gott! Allt blev uppätet! *L*

Sen begav jag och Herr B oss iväg till Café 33. Torsdag , kl 18 15, är som bekant numera våra goda vänners gemensamma fikardag. Idag blev vi så många att det inte ens gick att ställa ihop tillräckligt med bord och stolar för att alla skulle få plats. Så det blev två grupper, men ändå nära varandra. Jättetrevligt förståss!

Lite jobbigt med den höga ljudnivån för mina öron och mitt huvuds skull. Ligger hela tiden mer eller mindre på huvudvärksnivå. Men alla var så trevliga! Så det gick bra! *L*

Kom hem och Herr B åkte hem till sitt för att hinna umgås med sin äldsta son innan han försvinner till flickvänn och allehanda andra aktiviter.

Så här blev det soffläge och Medium på fyran.

Har bubblat lite med goa vänner inne på facebook, och nu är det hög tid för sängen!


Sov sött alla snälla och varmhjärtade personer där ute!


Kram!

Av Annelie - 14 maj 2009 15:42

Tack fru K att du kom förbi!

Det uppskattades inte bara av spralliga Heron, utan även av mig. Även om jag nu inte uttryckte det på samma vis som Lillskrutten. *L*

Av Annelie - 14 maj 2009 12:41

Ringde tidigt i morse och beställde tid hos doktorn.

Var tydlig med att jag önskade en full "genomgång" av mig, då det är mycket som "krånglar".


Har mycket att göra här hemma. Men känner mig enbart tom... Vill inte ens ut i solen. 

Har sånna här dagar lite nu och då. Tycker bara dom varit lite väl ofta sista dryga halvåret.

Borde inte isolera mig. Borde "tvinga" mig ut mer. Men...


Det blir snart bättre.


Det som ändå fortfarande glädjer mig oerhört dagar som dessa, är glädjen och kärleken till mina söner!

Men åren går så svindlande fort. Dom blir allt större och äldre. Snart behöver dom inte mig på samma sätt. Dom klarar sig mer och mer själva.

Jag har även haft den stora lyckan att fått träffa en så underbar man!

Har fallit pladask för honom! Är bara så rädd att förlora honom.

Att snart fylla 40 och bli så kär! Helt fantastiskt underbart!

Kan bara önska att alla kunde förstå våran kärlek och våra gemensamma beslut inför en gemensam framtid.

Nu tror jag att de allra flesta förstår och accepterar att jag och Herr B är ett par!

Av de som känner oss båda sen tidigare, så har vi bara posetiva reaktioner!

Jag har fått veta att han är en genomgo och otroligt snäll person på alla sätt och vis. Och det har jag själv märkt med råge! *L*

När en av mina absolut bästa vänner fick höra att vi hade börjat följas, sa hon bara att jag verkligen lyckats "få tag på" en av de finaste killar på denna jord! Och att jag var värd det! *L*


Min kärlek till honom är så stark! Jag vill verkligen vara hans för resten av mitt liv! <3


Nu har min 18 åring haft sin lektion för dagen. Sammanlagt 6 mil i buss för EN(!!!) lektion. Men duktig är han min gosse! :))



Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards