Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Annelie - 13 maj 2009 11:45

Trött idag efter dagen igår!

Har ännu inte orkat göra nått vettigt. Det tär på mitt samvete.

Jag skulle behövt skura ur toaletterna ordentligt, rengöra akvariet och storstäda vardagsrummet.

Men jag inser att jag får vara glad om jag orkar göra NÅTT av mina borde överhuvudtaget.


Igår kväll ömmade det ordentligt just under vänster bröstkorg. En intensiv distingt ömmande pukt. Samtidigt rakt bak ut mot ryggen i samma höjd kändes det som om en stor knuten hand, stehård, ömmade och spännde ordentligt. Tyckte att känslan påminde om när jag var barn och hade urinrefleux. Men jag kan inte ha fått tillbaka det, eftersom man säger att det inte kan komma tillbaka när det väl växt till sig och börjat funka som det ska. Men visst fick jag en ordentlig flaschback .

Sen är det så jobbigt att jag numera jämt få så sur och jobbig mage frammåt eftermiddagen och kvällen. Det sura hoppar upp och ner, värre än en studsboll. Jag vet att det inte är bra i längden och borde kolla upp det snarast. Meeen..  Ja, jag säger till när jag överraskat mig själv och ringt och beställt tid hos doktorn.


Nu ska jag försöka peta i mig lite lunch till min penicillin. Kanske tar jag Heron med och hälsar på mamma en stund sen. Sitta i solen på hennes farstukvist och låta solens ljus stärka mig en aning. Heron får då tillfälle att rasa av en stund ute på den stora gården. Han behöver det när jag nu inte orkat gå längre promenader på ett bra tag.

Resten av mitt liv och mina "borde" får jag ta tag i senare. Vid ett annat tillfälle.


Kram!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards