Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Annelie - 9 januari 2009 17:08

Herr B ringde nyss. Han ska bara ta sig en liten tupplur sen kommer han hit!

Hit till MIG!!!! MIN Herr B!!!

Och jag längtar så jag håller på att spricka! Förhoppningsvis kan han stanna tills på söndag. Men blir det att han måste åka tidigare gör ju inte det nått heller förståss.. men hoppas och önska är väll aldrig fel..*L*


Maten är i ugnen. Det blir kotletter i ugn. Men jag använder skinkstek i stället den här gången. Funkar lika bra. Nästan bättre faktist.

Fru K har provat med kycklingfilèer en gång. Hon sa att det blev hur gott som helst. Och jag tror henne. Så det ska jag göra nån gång med.


Har tänkt på min bror och svägerska hela långa dagen. Har inte velat ringa och störa dom idag. Dom skulle in på lassa i morse....

Kommer med all säkerhet träffa dom under helgen. Vill bara krama om dom massor och ge dom allt mitt stöd.


Nu ska jag i alla fall låta mig glädjas åt min älskade Herr B! Tror inte han riktigt förstår att han verkligen lyckats få mig så på fall.

Måtte bara våran kärlek bestå... vill inte förlora honom...


Kram och hej och trevlig fredags kväll!


/Annelie

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards