Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Annelie - 4 januari 2009 20:46

Nytt år!

Nya glädjeämnen!

Nya sorger!


Just nu fylls mitt liv av kärlek och glädje! Han, Herr B, som jag äntligen släppt in helt i mitt hjärta skämmer bort mig med vänlighet, kramar och massor av värme!

Nu har jag också fått träffa alla hans söner. Dom är 12, 14 och 18. Och helt otroligt fina grabbar! Har en känsla av att även dom kommer att berika mitt liv med mycket glädje!

Jag hoppas innerligt jag kan tillföra nått bra även för dom. Om inte annat vill jag att de ska veta att dom alltid ska kunna känna sig välkomna hit närhelst dom vill. Prata om allt och ingenting. Bara få vara som dom är!

Tror att mina söner och Herr B´s söner kommer att lära känna varandra och bli vänner! Dom behöver naturligtvis inte bli bästisar. Men att kunna vistas i samma rum och umgås allla tillsammans vore trevligt vart efter.

Herr B och hans söner kommer jag definitivt att trivas tillsammans med!


Jag ser just nu väldigt ljust på framtiden!


I morgon börjar mina söner sin hemresa från sin pappa nere i Linköping. Dom kommer med tåget till Jörn på tisdag förmiddag. Längtar sååå efter mina grabbar! Att få krama om dom, ta hem dom och bara sitta och beundra dessa "små" grabbar som växer till ståtliga unga män! Duktiga i det dom företar sig. Lite lata när latmasken kryper i dom. *L*

Jag älskar dom överjordiskt mycket!

Önskar dom allt gott detta nya år. Att dom fixar skolan efter allra bästa förmåga. Att dom gör så gott de kan!

Jag ska göra allt jag kan för att stötta och hjälpa dom att komma dit dom vill!


Till alla mina vänner!

Älskar er också! Jättemycket!

Att få vara eran vän tillbaka är nått som gör mig glad och trygg!

Det här året innehåller några 40-årsfiranden för oss! Låt detta bli ett år vi aldrig kommer att glömma! Ett år att minnas tillbaka till med många härliga skratt och glädjetårar!

Det är inte den drybaraste gåvan räknat i kronor som ska säga hur betydelsefulla var och en av oss är. Utan det meningsfulla i våra hjärtan till varandra som vi ger varandra... varje vecka!


Ett leende!

En kram!

Att lyssna!

Att berätta!

Att förstå!

En kopp kaffe eller te!

En promenad!

Ett mer eller mindre helsjukt sms eller mail.. *L*


Jag har sagt det förr och jag säger det igen.. Jag har verkligen världens bästa vänner! Älskar er alla!


Det bekymmer och orosmoment som givetvis också kommer att dyka upp och finnas där, kommer stundvis hänga som ett orosmoln över huvudet.

Men jag ska göra så gott jag kan att försöka lösa dom delarna så gott jag kan. Med eller utan hjälp.

Jag lovar också att jag ska bli ännu bättre på att verkligen BE om hjälp med!

För det är nått jag ständigt måste jobba med...


Ett år går fort... Jag hoppas innerligt att det här året blir ett av det bästa i mitt liv!


Kramisar!


/Annelie

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards