Alla inlägg den 19 december 2008

Av Annelie - 19 december 2008 10:20

Go´morron, go´morron!

Så fick jag min väl behövliga sovmorgon. Vaknade av att hunden Heron kom in å sökte efter katten Luna. Hittade inte henne här inne just då, men fick syn på mig. Och så glad han blev! Svansen gick på högvarv och han visste inte vilket ben han skulle stå på. Så det slutade med att han slängde omkull sig så jag kunde klia honom ordentligt under magen.

En tanke for just genom huvudet... hahaha.. Att en sån karl skulle man ha haft. En som blir lika glad som hunden varje gång han ser en!..hehehe..

Men jag vet i fasen om jag skulle uppskatta att han hoppade, snurade runt och sen kastade sig på golvet med benen i vädret varje gång heller! ..hahaha...


Nog om detta. Dax att hugga tag i dagen. Mina söner ska storstäda sina rum och bädda rent i sina sängar. För sen ska dom packa det som skall med på deras jullovsresa! Jag har försökt övertyga dom att det kommer att kännas så bra att komma hem till ett städat rum och krypa till kojs i en renbäddad säng när dom kommer hem igen den 6 januari.

Och dom har lovat att göra så gott de kan. Vi får väl se hur många gånger jag kommer att få påminna dom under dagen.... *L*

Själv måste jag handla.. igen! Småstäda lite här och var och frosta av frysen idag hade jag tänkt.

Jag väntar fortfarande på att min nya kyl, frys och spis ska komma.

Det var flera veckor sedan jag pratade med min vicevärld om bytet.

Tvättstugan blir det i em/kväll med. Lika bra att få undan sängkläderna som ska tvättas med.


Vi höres sen igen! Kram och hej!


/Annelie

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards