Alla inlägg den 18 december 2008

Av Annelie - 18 december 2008 23:05

Summa sumarum :

Jag blev av med en hel hög med tvätt. Fick å andra sidan ont i nacke å huvudvärk bara därför. Men det botades med värktablett å vila.

Alla mina söner har nu jullov. Å min vän fru K med sin kära make bjöd på kaffe å papparkaka igen nu i kväll! Undrar om dom tycker jag behöver bli snällare..? *SS*

Själv börjar jag se fram emot julhelgens alla händelser. Det blir ju lite till vad man själv gör det.

Och jag har tänkt göra det så bra som det bara går! *L*


God Natt och Kram!


/Annelie

Av Annelie - 18 december 2008 15:58

Jag har förmodligen världens bästa vänner!

Mina vänner finns där i vått och tort! Dom bryr sig om, lyssnar.. kanske inte alltid förstår.. Men det spelar ingen roll, för dom dömmer inte!

Men dom finns där!

Jag försöker vara en lika god och bra vän tillbaka. Jag vill oxå finnas där för dom närhelst det behövs.

Jag har tre tjejkompisar som jag känt och haft kontakt med sen grundskolan.

De två första ända sedan ettan och tvåan i grundskolan. Den tredje kom flyttandes hit i slutet på sexan.. om jag inte minns helt fel..

I alla år fram till nu har vi känt varandra. Haft kontakt! Ett par av tjejerna har mer eller mindre rest runt om i världen, bott i andra länder tidsvis.

Men vi har alltid haft kontakt. Vi har under alla åren försökt träffas ungefär en gång per år när det varit möjligt.

Nu är alla boendes innom Sverigens gräns. Tre tillbaka hit åt Bolidenhållet och en i Luleå. Den tredje med familj kom flyttandes tillbaka hit upp i Tisdags faktiskt!  Är så himla glad att dom är tillbaka!

För ett antal år sedan blev jag presenterad för ytterligere en supertrevlig tjej. En som fru K redan kände sen tidigare. Så nu är hon givetvis en av oss med!

Mina söner, främst då 13 och 16 åringen brukar då och då säga att jag, fru K, fru L, fröknen N-M och fröken N är som systrar. Framförallt Fru K och fröken N-M. Och visst.. I mångt och mycket känns det som om dom är mina systrar. Vi har växt upp med varandra. Vi känner verkligen varandra!


Jag har verkligen världens bästa vänner! *L* Tack för att ni är sånna fantastiska tjejer! Världen skulle vara förbannat mycket tråkigare utan er!*S*

Jag har givetvis fler vänner. Ni är helt suveräna ni med!*L*


Jättekram till alla mina vänner! Ni är bäst!


/Annelie

 

Av Annelie - 18 december 2008 09:32

Jag fick ett mail härom dagen. Faktist ett mycket fint mail.

Inget sånt där massutskick, utan ett personligt skrivet mail.

Det handlade bla om vänskap. Det värmde mitt hjärta så att läsa.

Herr B.. Jag är glad att få räkna in dig till min lilla skara av vänner.


Annars så har jag nu under morgonen hunnit gråta en skvätt.. igen!!!

Bokat tvättstugan och är nu inne på andra tvättmaskinen.

Rastat Heron runt halva samhället och gett honom mat.

Svart på ett mail och skriva här.


Nu har även min 17 åring kommit hem från skolan. Nu har han jullov!


Få se vad som händer sen idag.


Kram på er!


/Annelie

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards