Alla inlägg den 2 december 2008

Av Annelie - 2 december 2008 19:30

Det blev som det blev.. Och vad bra det blev sen! *L*

Min vän Fru K hade snappat upp mit nödrop tidigare idag. Hon bjöd på kaffe, pepparkaka och en mycket trevlig surrstund!

Pepparkakan hjälpte, och jag kände mig strax mycket snällare! Eller kan det ha berott på det trevliga sällskapet till kaffet... ska låta det vara osagt.. hehehe..


Väl hemma började jag och min 16 åring med bullbaket. Vilka fina bullar det blev! Hopps alla blir glada och nöjda i morgon.


Och nu blir det andra bullar.. Soffan och Tv:n! Börjar få huvudvärk. Och värken i kroppen håller på att kulminera med. Känns som om jag har febervärk.. och den är inte rolig..


Hopp och hej och kram!


/Annelie

Av Annelie - 2 december 2008 09:47

Så var vi ju där igen då.. Kom igår kväll, sent förståss, på att det var min å 16 åringens tur att baka till motionsdansen som är i morgon kväll.

Kollade in i frysen och hoppades innerligt att 50 bullar på nått sätt hittat sin väg till min frys!

Men det var ju lite för mycket att hoppas på.. Hittade FYRA!!!

Så det blr till och ställa sig och baka...sen idag. Ska vänta på att 16 åringen kommer hem från skolan så får han hjälpa till. Det är fasen inte mer än rätt då det gäller hans klasskassa! *L*


 Hoppas nån av mina vänner räddar mig från tristessen idag. Skulle behövt pynta på mera.. men jag har som tappat gnistan.. jäkla bullbak..


Kram på er!


/Annelie

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards