Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Annelie - 16 februari 2009 14:36

I morse när jag klev utanför dörren för den första svängen med Heron, visade termometern på - 23 grader! Kan säga att det bet lite i kinderna och Heron tog sig bara tid för nr 1. Nu har det blivit liiiite varmare. Ställer man sig i lä mot solen, så kan man faktiskt känna hur den värmer.

Det är så gnistrande vackert när det är så kallt! Det kompenserar.... nästan. *L*


Min 13 åring har legat i feber, förkylning och hosta hela helgen. Han är hemma från skolan idag då han fortfarande inte mår nått vidare.

Hans förkylning verkar inte riktigt vilja släppa tagtet. Det har varit lite upp och ner de senaste veckorna för honom.  Han har iaf varit feberfri idag. Och får han sova i natt och är feberfri i morgon med, så för han knata iväg till skolan. Vill inte att han missar mer än nödvändigt.


Cilla och Argos är här idag. Tog en lite längre promenad med alla hundar för ett litet tag sedan. Hade bundigt upp alla hundar runt sparken. Så då fick alla hundar springa av sig medans jag manade på och sparkade för glatta livet. Trots kylan idag var jag blöt i svett när jag kom hem igen.

Men den stora rundan är avklarad och det känns toppen!

Gruvar mig nu för handlingen. Är och skrapar i botten på kontot just nu.

Tack och lov har jag varit klok nog att hamstra på med kött och fisk när det varit billigt på affären. Nu är det bara färskvarorna som kostar att inhandla.

Hoppas det inte kommer några kostsamma överraskningar under den här veckan...


Nu ska jag värma te åt mig och min krassliga son. Te med honung i !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards