Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Annelie - 12 februari 2009 22:15

Har pratat med Herr B nu ikväll. Rackarns vad duktig han är!

Först åker han på jobbet tidigt som skrutt. Misstänker att han efter jobbet åkte och handlade. För sen skulle Herr B med sin yngste son baka kakor och en köttfärspaj. Det blev två pajer! Dessutom hade han tvättstugan med. Han var inte klar med allt förrän nu vid 22 tiden.

Han är fantastisk MIN Herr B!!! *L*

Den ena pajen och kakorna ska dom ta med sig på familjekvällen på sonens skola i morgon kväll. Tror och hoppas dom får det riktigt trevligt!


Nu ska jag iaf gå och sova. Har känt mig betydligt "piggare" och frächare nu under kvällen.

Medicinen tycks ha börjat göra verkan! 


God Natt och Sov Godis!



Av Annelie - 12 februari 2009 17:39

Exakt en sån här tavla vill jag ha i mitt vardagsrum! Har sett den på Shape tidigare, men inte det sista halvåret. Någon som vet vart den finns att få tag på?



Av Annelie - 12 februari 2009 11:09

Inte fattar jag hur hundägare tänker.

Under den lilla promenaden jag tog med hundarna idag så var vägen kantad av hundskit! Rent ut sagt för jälvligt äckligt!

Om man inte ids plocka upp efter sina hundar kan man väl åtminstone se till att hundarna skiter inne i skogen.

Har man dessutom barn som har för vana att leka längs snöhögar och snökanter.. ja då är det inte kul. Hunskit under skor! Hundskit på kläder!Allt följer med in genom dörren hemma!

Om dessa hundägare kunde lämna en lapp på "sin" skithög så man vet vart man ska skicka räkningen på all tvätt och förstörda kläder och all golvrengöring som blir efter deras avfall.

Men som vanligt finns det väl ingen som törs stå upp för sin egen skit!


Det är som med rökare. Inte tar dom nån hänsyn till att man står brevid på tex busshållplatsen. Förmodligen har man duschat och gjort sig hyffsat fin för dagen. Men så står man där och röklukten formligen suger sig fast i hår och kläder!

Dom får gärna röka och förstöra sina egna liv och lukta f*n. Men blanda inte in mig!!!

Gå en bra bit bort där inte röken förpestar för oss andra som inte uppskattar detta fullständigt onödiga otyg.

Tack och lov att det blev förbjudet med rökning på krogen!

Rökning är självvalt och skall inte drabba oskylldiga. Det är INTE synd om rökare!


....*gahhhhh*....




Av Annelie - 12 februari 2009 09:08

Nog för att jag tycks minnas att jag alltid blev rätt trött av UVI när jag var yngre ( nu menar jag som barn/tonåring). Men det här är ju löjligt.

Har ingen ork alls! Och hundstackarna får lida och ha långtråkigt idag med. För jag kommer inte att orka nån längre promenad idag heller.

Dessutom håller jag på att längta ihjäl mig efter min älskade Herr B. Har inte träffat honom sen i söndags då jag åkte hem från honom.

Snart 40 och så komplett galet kär!


Nu skriker magen efter frukost. Sen ska jag vila en stund innan jag går ut med Heron och Cilla. Har min "Må bra"-kurs sen idag med. Tur den håller till nere i en av lokalerna här nere i min källare. Inte så långt att gå. Nära hem! *L*

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards