Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Annelie - 13 februari 2009 15:07

Var hos fröken W i förmiddags. Heron och Max busade som vanligt på.

Jag tog en del bilder men har ingen aning om vart den rätta sladden för överföringen till datorn är. Och han som förmodligen vet, min 18 åring, ligger just nu och tar en liten eftermiddagslur. Bilderna kommer senast måndag kväll.


Nu ska jag göra mig i ordning för en föreläsning som jag ska på. 

Onenessblessing ska det handla om. Det är en mycket god vän och gammal barndomskamrat som håller i föreläsningen. Jag har länkat till info under kategorin "Länkar". Så undrar ni vad det är för nått så kan ni kolla in den länken.


Nu önskar jag alla en mycket trevlig helg! Och glöm inte att det är "Alla Hjärtans Dag" i morgon. *L*


Kram på er!

Av Annelie - 13 februari 2009 08:12

Vaknade tidigt, men låg kvar och trynade under det varma täcket tills larmet på klockan gick.

Pallrade mig upp och såg till att 13 och 16 åringen inte låg och drog sig före länge. Speciellt min 13 åring som varit ovanligt trött ett bra tag nu.

Killarna plockade fram frukost och jag tog med Heron ut på första promenaden.

Riktigt kallt och hurrvigt! Men samtidigt så fantastiskt vackert ute! Solen skiner! Snön gnistrar! Det knarrar under skorna när man promenerar fram!

Funderar om jag ska pulsa upp genom skogen idag eller om jag ska traska iväg till min yngsta brors svärmor fröken W och hälsa på. Hon har en gigantisk blandrashund. Max heter hunden. Jättefin och jättesnäll!

Max och Heron leker så fantastiskt bra ihop. Dessutom blir Heron så grymt trött efter att ha träffat och busat med Max. Skulle ju i och för sig passa bra då jag ska iväg på utvecklingssamtal med 13 åringen mitt på dan.

Då kommer Heron att sova och inte märka att jag är borta en timma.

Japp! Det får blir så. Ska först bara ringa och höra om fröken W och Max har tid med mig och Heron. Dom kan ju redan ha andra planer.

 Hoppas jag kommer ihåg att ta med kameran. Då ska jag ta en bild på de två busarna och sätta in här.

Cilla är förresten hemma med sin matte idag. Dom har redan gjort helg!


Nu är jag hungrig!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards