Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Annelie - 5 februari 2009 18:41

Här är en superviktig länk för oss sjukskrivna. En namninsamling har startats för att protestera mot de nya reglerna.

Logga in och skriv under!


http://www.sjukskrivning.just.nu/


Kram på er!

Av Annelie - 5 februari 2009 13:56

Sen jag gav upp om att någonsin lyckas få ut Herons ständigt växande skara av tovor har jag börjat klippa honom i stället. Har hållit på i några dagar nu och fått mycket god och behövlig hjälp av min 16 åring.

Just nu ser han ut som en Kinesisk naken hund med toffsar längst ner på alla fyra tassarna och råttsvans. Hår på skalle, öron och nosparti. Roligt Clown-söt på sitt vis. Så behöver någon ett gott skratt är det bara att komma och beskåda denna varelse. *L*

Ska stoppa honom i duschen innan jag tar tag och snyggar upp nospartiet på honom.

Tur nog har jag en ordentlig overall åt honom nu när han behöver ut och rastas. Men tyvärr är hans stackars svans oskyddad. Funderar och klurar om jag snabbt ska sy ett svansfodral i fleece åt honom...

Tack och lov växer pälsen snart ut på honom igen. Men innan den blir för lång ska den riktiga huntrimmartjejen få pyssla om hans päls så han inte behöver bli så drastiskt kortklippt igen.



Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards