Alla inlägg den 30 april 2009

Av Annelie - 30 april 2009 09:43

Åkte ju som bekant in till stan igår. Var dock inte upp till Solbacken då Jysk ligger på Söder. *L* Se vilken koll jag har. Tur att Herr B vet vart allt faktiskt ligger.

Köpte mina lakan och örngott. Nu skall allt bara tvättas upp innan de börjar användas. Dom är ju proppade med allehanda gifter och konstiga medel. Tar man i dom känns det helskumt! Lika dant då man köper kläder. Jag tvättar alltid upp kläderna med inna jag låter mina barn ( och jag själv ) använda dom.

Köpte mig även en sommarfin tunika som jag hittade på rea. 50 kr och jättefin! Den duger gott åt mig! *L*

Efter stadsturen värkte mina fötter nått vansinnigt. Det blev snabbmat, ett Buremål, från Krysset. Smakade oförskämt gott! Sen dippade samvetet att jag borde låtit bli att proppa i mig den. Meeen...

Satt en stund hemma hos Herr B och filosoferade. Sen bar det av hem till Boliden. Hockeyn skulle börja kl 20 och den skulle vi bara se.

Sverige vann. Så kvällen kunde inte ha slutat bättre.

 Ska iväg och grädda våfflor på Gula Villan idag med fröken W. Ska bli roligt att komma sig iväg och göra nått annat. Sen i afton ska jag bjuda mor och far på middag. Ugnstekt lax med sherrysås och pressad potatis. Den rätten är lika enkel som supergod! *L*

Men eftersom min mor inte tar sig nån längre bit, så blir det att vi går till dom och bjuder dom där i stället. Sen blir det fika och Vårcaprice på EFS, och därefter ner och kolla på elden och fyrverkerierna vid isladan.


Nu ska jag göra mig i ordning för att gå och handla lite.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards