Alla inlägg den 16 april 2009

Av Annelie - 16 april 2009 10:56

Har påsklov just nu. Är fantastiskt skönt att bara kunna vara sig själv ochbara ha det bra.

Fast jag saknar mina söner förståss. Nått oerhört. Men det känns ändå rätt ok.

Har tillbringat min tid hos Herr B sedan grabbarna åkte. Har hjälp till lite med vårstädning, ätit gott och slappat en del.

Ikväll åker vi äntligen ut till stugan. Herr B´s äldsta son med flickvän ska också med. Kommer att bli så skönt att komma dit ut.

Räknar med att det kommer att vara rätt slaskigt och blött efter alla varma vårdagar som vi haft. Snön smälter kvickt nu. Gick in till Skellefte stad i förgår och passerade då ett hus där krokusarna slagit ut i blomm. Det var så vacker att se. Våren är här!!! :)))

 Tyvärr så har även min allergi slagit ut. Min hals har svullnat och gör ont och jag känner mig lite småfebrig. Så här få jag varje vår. Och det går liksom inte över förrän till mitten på juni ungefär. Måste börja ta min allergimedicin.


Ska inte sitta och skriva nått mer nämnvärt. Kanske nån annan vill åt datorn.. Man vet aldrig.

Men jag kommer med mer uppdateringar när mitt påsklov är över och jag har landat hemma i min egen vrå. Min lägenhet alltså.


Ha det bäst för det ska jag!


Kram på er alla!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards