Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Annelie - 11 mars 2009 16:31

I helgen som var släppte Lanportalen sin film under DreamHack´s event i Skellefteå. Ett event som drar hundratals e-sportande ungdomar.

Filmen finns just nu att beskåda på YouTube.

Kolla även under mina "Länkar" där det finns mer info om just Lanportalen!



Av Annelie - 11 mars 2009 15:17

Jag måste vara mästarnas mästare på att inte göra nånting vettigt alls!

Å ena sidan har smärtan varit irriterande jobbig idag. Värken har satt sina spår. Nu värker även huvudet nått vansinnigt! Jag har tagit värktabletter och nyss varit ute en kortissväng med Argos och Heron. Den kalla luften kändes skön och välgörande. Men allt "flimmer" fram i ögonen stör och ljuset från snön, fast det är mulet, gör nästan ont att se. Inget som är ovanligt när jag får denna värk.

Hoppas jag blir mer allert fram emot kvällningen.

Av Annelie - 11 mars 2009 08:34

Idag värker det i rygg och framförallt nacke. Jag skulle verkligen behöva träna upp muskulaturen en aning. Men som jag skrev igår finns inget utrymme i min ekonomi för att springa på badhusets vattegympa eller i deras gym.

För de gånger jag lyckats träna regelbundet så har just dessa besvär blivit något bättre faktiskt. Helt bra blir jag väl aldrig. Men "bättre" är gott nog för mig.


Fick hem 16 åringens "nya" säng igår kväll. Min 13 åring tog äldsta broderns säng. Det blev så otroligt bra. Nu har dom var sin sida av rummet att hålla ordning på.18 åringen tog tillfälligt en av småbrorsornas sängar tills han kan köpa sig en bättre säng han med.

Det värsta är att det nu står en massa grejjer överallt. Men det får stå där tills sönerna kommer hem från skolan och kan hjälpa till att sortera bort det ska ska bort och ta tillvara det dom ska ha kvar.


Idag blir det vila! Massor av vila då värken inte är lätthanterlig. Kanske jag ringer fru K och tigger mig en kopp te sen idag... om jag orkar...



Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards