Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Annelie - 5 mars 2009 17:45

Har den här veckan mått förhållandevis riktigt bra! Kanske inte till det fysiska då. Men det psykiska.... någorlunda.

Att kunna och förmå mig själv att ta mig ut i skog och mark gör mig så gott!

Idag senast fick jag med mig min 16 åring upp till skogen med hundarna Heron och Argos ( Cilla är på semester ). Vi tog en jätterunda runt hela berget!

Det tog oss 1 ½ timme att ta oss runt. Så himla bra att man låtit köra upp lite olika leder för oss hundägare nu under vinterhalvåret.

Man kan släppa hundarna så dom får rasa av sig och göra sina roliga djupdykningar ner i djupsnön. Tycker jag och min 16 åring gjort ett bra jobb då den store mäktige Argos till och med var så slut att han gick och la sig att sova direkt vi kom hem. Och det är nått jag inte lyckas med så ofta annars!

Själv var jag blöt i svett! Så det blev duschen innan jag skulle iväg på kursen.

Hoppas det är lika skönt ute i morgon. Då ska jag nog försöka ta den stora rundan igen. Annars duger den "lilla" skogsrundan med. Den brukar ta en timma.


Herr B har sin barnfria vecka nu i veckan. Så han har varit här mest hela tiden. Det känns så otroligt bra och naturligt att ha honom här. Mina söner tycker det är bra att Herr B är här. Då tjatar jag visst mindre på dom! *S*

Herr B´s pappa som bor i samma samhälle som mig frågade visst Herr B tidigare i veckan om han sagt upp sin lägenhet än. Han är ju ändå här så mycket! *L*

Dessutom ringde min "syster" Fru K igår om helgens planer. Då hon hörde att Herr B var hos mig... igen, så menade hon att det väl är lika bra han flyttar in!

Jaaa svärfar och bäste Fru K. Den tiden kommer när den är mogen!

Men visst är det min önskan med att en dag få bo under samma tak som Herr B! Men allt har sin tid! :)


Nu ska jag lägga mig på soffan och slöa! Tycker jag kan göra det med gott samvete.


Kram på er!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards