Alla inlägg den 20 september 2009

Av Annelie - 20 september 2009 21:38

Så har man passerat det magiska 40-sträcket då!Tungan ute


Enormt stort varmt TACK till min kära familj,min älskade sambo, alla våra och varandras barn, mor och far, mina syskon med respektive, alla mina goa söta "systrar" med respektive och barn och alla andra glada vänner, som gjort min dag så otroligt trevligt och fin!

Ja, det är därför jag varit lite dålig på uppdaterandet de sista dagarna här. Har bakat och stått i. Städat och plockat och försökt vila lite mellan varven. Men nu är allt firande över! Fast.. ja.. Det finns en massa go´fika och smörgåstårta över... Flört


Nu är jag riktigt redigt trött! Men det får man väll vara efter en sån här glad dag! Skrattande

Ska ta och gå ut med hunden om ett litet tag. Sen kommer jag att mer eller mindre ramla ner i sängen och slockna innan huvudet tar i kudden. Kommer att sova som ett sött litet barn i natt!


Jag har haft en toppenhelg! Hoppas ni med haft det!


Kramen på er alla! Skrattande

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards