Alla inlägg den 1 september 2009

Av Annelie - 1 september 2009 12:07

Här kommer lite bilder från "vårat" Paradis. Ett ställe där vi, Herr B och jag, gärna tillbringar all vår lediga tid.



Del av huset, och Herons och Lunas gemensamma "stuga" :))


 Resten av framsidan på huset. Nästa sommar blir det nog en ny altan.


Heron och Luna i skogen på upptäckarfärd!


 Min så otroligt vackra, söta katt, Luna, på skogsäventyr. Denna bilden är från nu i helgen då vi var ute vid "vårat" paradis. För första gången i hennes ettåriga liv följde hon med mig hela vägen runt i skogen. Hon jamade högt och ljudligt heeela vägen liksom för att inte tappa bort oss från varandra. *S* Hemma i lägenheten är hon en lugn och gosig innekatt. Men ute i skogen är hon mattes följeslagare! :))



Kram till alla som tittar in här hos lilla mig! :))


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards