Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Annelie - 28 juni 2009 22:33

Då stugan i vårat paradis på jorden ligger omringad av en massa skog, så blev hela gården som en kokande gryta. Som varmast i skuggan på gården var det över 33 grader igår. Idag nån grad svalare. Jag har inte ens kunnat vistas ute. Har mest suttit inne och "lidigt".

Varför jag inte varit ute så mycket beror egentligen inte på den otroliga värmen så mycket, utan på alla dessa jäkla otyg till insekter som kallas för bromsar, eller bremsar som man också kan säga. Det var den absolut värsta sorten. Stora, feta och getinglika där de flög runt som värsta artilleritet.

Herr B fick sig ett och annat bett. Han var ute mest hela tiden. Men så fort jag visade mitt nylle ute blev jag fullständigt attakerad. Det var bara att fly in för glatta livet. Och inte hjälpte det att jag smort, sprejat och kladdat in mig i allehanda olika insektsmedel för att slippa eländet.

Näää... Det blev att jag och Heron stannade inne trots det i övrigt härligt fina sommarvädret.

 Men jag klagar verkligen inte. Att få möjligheten att följa med ut till detta underbara ställe och bara få vara, är verkligen det jag behöver. Jag känner sån ro varje gång vi kommer dit ut. Där finns ett lugn som verkligen stärker själen.

Jag är även så otroligt glad över att jag mötte Herr B och fick lära känna honom! Känner även där ett stort harmoniskt lugn, och gränslös lycka att få tillhöra honom!

Jag älskar dig så hjärtknipande mycket Herr B! :))) <3


Kram och god natt på er alla!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards