Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Annelie - 9 juni 2009 12:14

Nejdå! Eller... Jag försöker då inte ha det. Har ju varit rent ut sagt skitdålig på att uppdatera här inne på min blogg sista tiden.

Men jag ska vara ärlig. Jag har rent inte haft tid, ork eller lust heller för den delen att blogga. Det har varit fullt upp med så mycket annat.

Däremot har jag troget läst de bloggar som jag själv följer med glädje, nyfikenhet och spänning! *L*


Här händer väl ungefär det gamla vanliga. Ständigt tvättandes, småstädandes och massor av trötthet och vila.

Just nu längtar jag i första hand efter måndag nästa vecka, då allt kanske börjar lugna sig lite.

Håller som bäst på att förbereda inför mina grabbars resan ner till sin pappa.

Men det är bara de två yngsta som åker. Min äldsta grabb har jobb hela sommaren på Bolidens golfklubb.

Barnens pappa med sambo kommer hit på fredag morgon. Då har dom kört sina dryga 100 mil för att kunna var med på 16 åringens 9:an avslutning.

Tänk... Nu går även han ut grundskolan!!!! Oj, vad tiden går fort! Igen! *L*


Idag ringde jag och beställde smörgåstårta till på fredag. Sen har min mor bakat  och stått i så det även blir vanlig gräddtårta och massa go´fika med.

Hoppas bara vädret håller sig under fredagen. Vill inte ha regn!

Jag har även tvättstugan idag igen. Tvätten den tar aldrig slut... :P

Vill ju att grabbarna packar bara rena kläder i resväskorna sina.

Sen är det ju det där med loppisen... Just nu fattar jag inte hur vi ska få ut allt på ställningar och bord. Hoppas ALLA mina söner hjälper till att hänga upp allt. Sen att dom gärna får hjälpa till att packa ihop allt som är kvar när det är över med. Fast nu får jag ju ändå hoppas att det inte blir nått kvar. Att folk handlar som bara den. För jag har satt superbilliga priser på allt!

Bara jag blir av med allt så blir jag supernöjd! :)


Nä, nu ska jag ner en vända till tvättsugan igen..


Kramen till er alla! :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards