Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Annelie - 17 juni 2009 17:53

Herr B kom lagomt till maten. Vi blev bara tre runt middagsbordet idag. Min äldsta och jag stt där med. Nu ligger Herr B och tar en liten slummer på soffan. Stackarn har varit igång sen före tuppen.

Vi ska strax iväg och plocka ihop det som inte blev sålt på loppisen. Vilket var i stort sett allt! :/

Men när allt det är klart fortskrider vårt hemliga projekt. Allt som allt är inte alla delmoment klara än på ett mycket bra tag. Jag kommer att åka med honom till stan senare ikväll så jag kan försöka hjälpa till så gott jag kan under dagen i morgon medan han jobbar. Sen är det ju midsommarhelg! Då drar vi till "vårt" älsklade Björkland! :))

Jag kommer hem först på Söndagkväll skulle jag tro. Får se om jag orkar blogga nått då, eller om det blir senare till veckan.


Nu ska jag gå och väcka min älskling så vi kan åka iväg och hämta alla loppisgrejer.


Ha nu en helt underbar midsommarhelg allihopa och kram på er!

Av Annelie - 17 juni 2009 16:14

Så helt plötsligt måste man fixa till mat igen då. När fasen har vi kommit så långt in i framtiden att vi bara behöver ett piller så är vi mätta och nöjda? :P



Av Annelie - 17 juni 2009 09:51

Idag lyser solen på himlen. Visst finnes det molntussar här och var. Men det gör inget. För just nu lyser SOLEN!!! *L*


Har precis slängt igång en tvätt. Hade lovat min äldsta att tvätta upp ett par jeans åt honom. Men när jag ska sortera upp tvätten, för jag tänkte passa på att köra mer, så upptäcker jag att han tagit sina gräsligt skitiga jeans därifrån. Han använder dom med all säkerhet på sinn jobb idag. Inte lätt att hjälpa honom med jeanstvätt då. ;P


Har stämt träff med Fru K om en stund. Vi ska njuta av solen, kaffe och te i fröken EN´s stora trädgård. Nu är varken fröken EN eller hennes sambo hemma. Dom stackarna måste jobba idag. Men det had jag glömt. För det var fröken EN som skickat mig ett medelande på facebook att jag gärna fick komma til hennes trädgård, så hennes Argos och Heron fick busa runt en stun. Så tack fru K att du påminner mig om verkligheten ibland! *L*


Nu ska jag rusa!


Solskenskramar till er alla! :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards