Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Torsdag

Av Annelie - 17 september 2009 06:56

Har en tanke på att försöka hinna med att städa akvarium och lägenhet idag! Sen får vi se hur den tanken tar sig i verkligheten. Tungan ute

Från början hade jag en tanke på att baka småbullar idag och göra smörgåstårtorna i morgon. Men så kom jag på i natt, vid ett tillfälle då jag vaknade, att det var dumt!

Bättre jag gör smörgåstårtorna på lördag i stället, då det är först på söndag vi ska äta dom. Så jag beslöt lite snabbt innan jag somnade om igen, att städa idag, baka småbullar på fredag och fixa smörgåstårtor på lördag!

Sen får jag hoppas jag inte får ont eller dippar på annat vis att nått inte blir gjort. Men skulle det hända, får jag bita ihop och fixa det ändå. Flört


Kan medela att resan ner till sin pappa och bonusmamma gick jättebra för min äldsta son D.

Först flyg ner till Stockholm och därifrån med tåg, vidare ner till Linköping där D´s bonusbror mötte upp på stationen.

Han lyfte med flyget 10.15 och var i Linköping 15.00

Idag ska han med på sin farmors begravnig. Det blir den första begravningen han någonsin varit med på.

Det är tur han har sin pappa och bonusmamma vid sin sida.

Hans bonusmamma är van med begravningar och människor som har sorg. Hon jobbar som kyrkovaktmästare i Linköpings Domkyrka. En toppenfin tjej som är lugn, snäll och en helt underbar vän! Är glad att mina söner har världens bästa bonusmamma! Glad


Nu börjar dagen!


Leende kram till alla som tittar in! Glad

 
 
Berith

Berith

17 september 2009 15:22

Du tar väl inte ut dig ??
Ett tips till herr B , ett presentkort
till dig på VILA på din födelsedag =))
Ha en skön eftermiddag och en mysig kväll =)
Kramen =))

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

17 september 2009 16:02

Berith:

Ingen risk idag tydligen. Har inte kommit igång än... =P

Kramis! :))

http://eilenna.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

17 september 2009 19:10

Underbara du va jag blir glad för allt du skriver hos mig! Jag blir både peppad och stärkt. Är så glad att vi hittat varandra:o)

Vet inte om jag behöver skicka någon energi till dig, du verkar ha fullt ös ändå;o) Men jag sänder eftersom du bad mig, hihi.

Många kramar!

http://www.barnlangtan.se

 
DELLA

DELLA

20 september 2009 10:38

Ha en fin söndag :)!

http://dellas.blogg.se

 
Annelie

Annelie

20 september 2009 21:36

DELLA :

Tackar så mycket! :)

http://eilenna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 8 februari 2010 08:09

Ja, vad annat kan man säga. Bara massa elände och sjukdom. Herr B´s pappa blir fort sämre i sin demens. I lördags belv han hastigt inlagd på en geriatrikavdelning för utredning. Skönt att det blir gjort så vi får svar på vad det är som händer rikti...

Av Annelie - 21 januari 2010 08:04

Den senaste tidens bristande närvaro här inne på bloggen är pga av att jag inte haft någon som helst lust att sätta mig vid datorn för att skriva. Vid datorn har jag dock suttit när jag varit inloggad på facebook. Inte hela tiden förståss, men lite...

Av Annelie - 10 december 2009 08:06

Har bott i min lägenhet sedan 1 December 2001. Trivs så himla bra här. Det är lägenheter som under slutet av -80 och början på -90 genomgick en rejäl renovering. Många av lägenheterna har slagits ihop och blivit större. Det finns dock inga större l...

Av Annelie - 9 december 2009 07:55

Fick detta mail av min mycket goa vän AW från östgötaskogarna. Var rätt kul så jag tänkte dela med mig. =))   ~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~ Kära Dagbok ,   Jag har precis fyllt 45, och min son (älskling!) gav mig en veck...

Av Annelie - 4 december 2009 13:23

Äntligen! Ja, jag säger bara ÄNTLIGEN ser det ut som om vi kommer oss ut till stugan i helgen! Så just nu har jag verkligen inte tid att sitta här och knappa på tangentbordet. Har iaf precis kommit hem efter en "lunchdate" med Fru K, Fru L, Fröke...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards