Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

En dag... med innehåll

Av Annelie - 17 augusti 2009 21:41

Började frysa (!!!) nått oerhört i eftermiddags bara sådär. Och på samma gång började längta nått fruktansvärt efter ett riktigt varmt bad.

Så jag öste upp badkaret med mycket varmt vatten och bubblor och sänkte ner mig själv.

Jisses vad skönt det var!!! *L*

Låg och bläddrade i en skvallertidning min mor skickat med mig. Gick inte lång stund förrän jag kände hur trött jag blev. Otroligt trött!

La ifrån mig tidningen och lät ögonlocken sakta trilla ner...

Detta är en stund då ett varmt bad är som allra, allra bäst! :))

Kanske hade det gått ca 10 minuter då jag hör hur mina två äldsta söner kommer innanför lägenhetsdörren. Dom hade varit till stan. Mellansonen skulle först till tandregleringen. Min äldsta son väntade snällt på honom tills han var klar där. Det brukar bara ta runt 10 min hans besök.

Sen drog dom till stan för och kolla på lite olika grejer. Mest sånna där tekniska grejer som killar gillar.

Min äldsta passade dessutom på att köpa sig en ny T-shirt och en varm och skön långärmad huvtröja med dragkedja längs hela framsidan. Båda plaggen hittade och köpte han på Stadium. Frågan är om han överhuvudtaget gick och kollade runt på nån annan affär.. *L*

I alla fulla fall så klev jag upp ur badet, duschade och gjorde mig klar för promenad till Fru K. Det var min mellansons önskan att vi skulle dit och hälsa på idag. Han brukar faktist lite då och då tycka att vi ska hälsa på hos Fru K. Han gillar verkligen att sitta och prata och vara där med henne.

Och jag är så otroligt glad att han känner sig så trygg med Fru K och hela hennes jättegoa familj. Dom har betytt oerhört mycket för mina söner! :))


Herr B passade på att äta middag hemma hos sin kära mor i dag. Han åkte dit direkt efter jobbet. Stackar hade fått palt!!! ..hahaha.. så han var fullständigt väck i "paltkoma" när han sen kom hit! ... hahaha...

Just nu sitter han och försöker se nån film på tv:n. Jag undrar hur mycket han kommer att komma ihåg av den sen... ;)


Mina söner håller som bäst på att lägga sig nu. Ska också göra mig klar, borsta tänder och kvällspinka. Heron ska ut en sista pinkrunda med.

En ny dag i morgon. En stor dag i morgon! Min mellanson börjar på sin utbildning på gymnasiet!!! :))



Nu är det kväller! God Natt och Sov Gott alla vänner, bloggvänner och alla jag ännu inte känner! *L*


Kraaam!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 8 februari 2010 08:09

Ja, vad annat kan man säga. Bara massa elände och sjukdom. Herr B´s pappa blir fort sämre i sin demens. I lördags belv han hastigt inlagd på en geriatrikavdelning för utredning. Skönt att det blir gjort så vi får svar på vad det är som händer rikti...

Av Annelie - 21 januari 2010 08:04

Den senaste tidens bristande närvaro här inne på bloggen är pga av att jag inte haft någon som helst lust att sätta mig vid datorn för att skriva. Vid datorn har jag dock suttit när jag varit inloggad på facebook. Inte hela tiden förståss, men lite...

Av Annelie - 10 december 2009 08:06

Har bott i min lägenhet sedan 1 December 2001. Trivs så himla bra här. Det är lägenheter som under slutet av -80 och början på -90 genomgick en rejäl renovering. Många av lägenheterna har slagits ihop och blivit större. Det finns dock inga större l...

Av Annelie - 9 december 2009 07:55

Fick detta mail av min mycket goa vän AW från östgötaskogarna. Var rätt kul så jag tänkte dela med mig. =))   ~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~ Kära Dagbok ,   Jag har precis fyllt 45, och min son (älskling!) gav mig en veck...

Av Annelie - 4 december 2009 13:23

Äntligen! Ja, jag säger bara ÄNTLIGEN ser det ut som om vi kommer oss ut till stugan i helgen! Så just nu har jag verkligen inte tid att sitta här och knappa på tangentbordet. Har iaf precis kommit hem efter en "lunchdate" med Fru K, Fru L, Fröke...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards