Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Annelie - 10 juli 2009 14:04

Sitter just nu i skrivande stund och väntar på att Herr B ska komma hem från jobbet. Har packat och fixat med grejer som skall med till stugan. Blir lite plock här och var. Sen ska ju allt in i skåp och lådor väl på plats med.

I helgen blir det genomgång och utrensning av gammla varor i skafferiet i stugan. Annars blir det snart problem med både plats och vad som är lämpligt att äta och inte.


Vädret har varit sisådär i dag. Ömsom regn, ömsom bara mulet. Men jag hoppas att vädergudarna åtminstone håller regnet borta i helgen. Är det mulet så känns det helt ok.


Nä, nu har jag inte tid att sitta här och pilla på tangentbordet.


Önskar alla mina bloggläsare en riktigt trevlig helg!


Solskenskramar! :))


Ps. Om ni har lite att göra i helgen och väldigt långtråkigt, så skriv lite i min blogg om vem just DU är, och länka gärna till din egen blogg om du har en. Då kan du räkna med ett besök där inom snar framtid :)) DS.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards