Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Dagvill

Av Annelie - 21 oktober 2009 09:16

Missade att min yngsta juvel S, skulle till tandis igår. Var så bombsäker på att det var den 19:de igår och att det var idag han skulle dit. Hur förvirrat kan det bli??? =P

Nåväl, ska ringa sen och be om ursäkt för försumelsen av tid och dagpassning, och böna och gullbe´ om en ny tid. *L*

Ska sen komma ihåg att ringa blodcentralen och avboka blodgiviningen i morgon. Dom vill inte han mitt, eller nån annans blod för den delen, om man inte är riktigt kry. Får bara hoppas jag håller mig frisk och allert tills den dagen jag får en ny tid.


Äldsta grabben D, är hemma idag med. Kackade på och frågade om han ville äta frukost med oss tidigare i morse. Men han var inte alls sugen. Han har fortfarande ont i magen och är väldigt trött.

Hoppas han snart blir piggare och kan gå till skolan igen. Han missar så mycket annars. I och med att dom har väldigt mycket praktiska arbeten så kan han inte, eller snarare får inte själv göra jobben hemma. Det handlar om el, starkström osv. Sånt måste en behörig lärare vara med på!


Vet inte vad denna dag bjuder på. Börjar vara vansinnigt less på att hålla mig hemma. Saknar alla mina vänner nått fruktansvärt! Heron, stackarn har nog inte haft det så roligt sista tiden. Men... skam den som ger sig. Snart måste eländet ta slut, tycker jag.

Just nu känner jag mig egentligen inte alls sjuk. Men hostan sitter kvar och kan ge en en jobbig omgång lite då och då. Nyser som en besatt rätt som det är gör jag också. Men sjuk??? Nääää... Jag är inte sjuk! =P

Har ingen feber. Fast det är sällan jag her det ändå... Är lågtempare och sjunker hellre nån grad när jag blir sjuk.

Får jag "riktig" feber nån gång ligger jag nästan däckad vid endast 37.5 graders feber. Min normaltemp ligger annars vid ca 36.1 - 36.3


Mina två yngre söner ska tillbringa hela kommande helg på Dream Hack som ska gästa Skellefteå denna omgång.

Min äldsta tänker viss inte vara med denna gången. Han brukar annars vara och hjälpa till och jobba som ett DreamHack- Crew. Han vill hellre jobba vidare med Lanportalen i stället.

Nu ska jag först och främst gå igenom bloggarna jag följer. =))


Ha en bra dag och tack för att just du tittade in här! =))


Kramen!

 
 
Berith

Berith

23 oktober 2009 11:48

Det gick bara bra igår =))
Ha en trevlig helg i erat paradis !!
Kram =))

http://maxmax.bbloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 8 februari 2010 08:09

Ja, vad annat kan man säga. Bara massa elände och sjukdom. Herr B´s pappa blir fort sämre i sin demens. I lördags belv han hastigt inlagd på en geriatrikavdelning för utredning. Skönt att det blir gjort så vi får svar på vad det är som händer rikti...

Av Annelie - 21 januari 2010 08:04

Den senaste tidens bristande närvaro här inne på bloggen är pga av att jag inte haft någon som helst lust att sätta mig vid datorn för att skriva. Vid datorn har jag dock suttit när jag varit inloggad på facebook. Inte hela tiden förståss, men lite...

Av Annelie - 10 december 2009 08:06

Har bott i min lägenhet sedan 1 December 2001. Trivs så himla bra här. Det är lägenheter som under slutet av -80 och början på -90 genomgick en rejäl renovering. Många av lägenheterna har slagits ihop och blivit större. Det finns dock inga större l...

Av Annelie - 9 december 2009 07:55

Fick detta mail av min mycket goa vän AW från östgötaskogarna. Var rätt kul så jag tänkte dela med mig. =))   ~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~ Kära Dagbok ,   Jag har precis fyllt 45, och min son (älskling!) gav mig en veck...

Av Annelie - 4 december 2009 13:23

Äntligen! Ja, jag säger bara ÄNTLIGEN ser det ut som om vi kommer oss ut till stugan i helgen! Så just nu har jag verkligen inte tid att sitta här och knappa på tangentbordet. Har iaf precis kommit hem efter en "lunchdate" med Fru K, Fru L, Fröke...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards