Direktlänk till inlägg 9 oktober 2009

Inspiration

Av Annelie - 9 oktober 2009 09:29

... saknas nästan helt för att skriva och uppdatera bloggen. Man har väl sina svakor även där verkar det som. ;)

Men de bloggar jag själv läser och följer håller jag noga koll på. Särskillt Jenny`s  blogg. =))

Har följt Jenny och hennes mans kamp om att tillsammans kunna få ett barn. Och snart.. snart är dom där. Om 8 dagar väntar dom sitt första barn! Ja... det kan ju bli lite innan, och dom kan även gå över tiden. Men det är nära nu och spänningen stiger för varje dag som går.

Deckare och riktigt ruskiga rysare... släng er i väggen! Detta är mer spännande! ;))


Är så glad för Jenny och hennes mans skull för det som komma skall! Det är dom värda!


Kram på er! =))


Här tvättas det i tvättstugan idag. Känner att jag har lite extra ork idag för att ränna upp och ner för dessa trappor.

En tvättmaskin i lägenheten är en mycket het önskan! ;))

Solen skiner och jag tänkte passa på att gå ut lite extra med Heron idag med. Synd det ska vara så halkigt och isknöligt där man ska gå. Ja.. snön ligger kvar än. Trodde den skulle smälta bort rätt fort. Det är ju lite väl tidigt för snö just nu. Men å andra sidan har jag hellre snö är regn och slask. Snön lyser upp medans regn och slask bara känns mörkt och depprimerande.

Mysigt att man kan tända ljus när skymningen kommer. I helgen åker vi till "vårat" paradis, stugan. Där tänder vi en skönt sprakande eld i spisen och bara njuter av lugnet. Får se om vi åker redan ikväll eler om det blir tidigt i morgonbitti. Det beror på... ;))


Ha en underbar freda och helg om jag nu inte tittar in fler gånger under dagen!


Kramen på er alla som tittar in här! =))


 
 
Berith

Berith

9 oktober 2009 10:14

Bloggandet är väl som det övriga livet , det går upp och det går ner =))
Ha en mysig helg i stugan , inget går upp mot knastret från en brasa =))
Kramen =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

9 oktober 2009 13:03

Hej!!

Tack för din fina kommentar i min blogg =)
Du har oxå en fin & trevlig blogg.. Önskar dig en fin helg!!

http://www.lantligt.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

9 oktober 2009 13:04

Berith: Livet skulle vara alltför tråkigt om det aldrig fanns nyanser på dagarna. =)

Hälsa gubben din och ha en trevlig helg ni med!

Kramen! =))

http://eilenna.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

9 oktober 2009 13:08

Linda:

Tackar för titten tillbaka!
Välkommen åter och trevlig helg! =))

http://eilenna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Britt-Inger

9 oktober 2009 13:09

Hejsan Annelie - Britt-Inger heter jag - jag är gift med Jennys morbror. Jag har följt din blogg ett tag och du skriver såååå himla bra, förnuftigt och intressant!
Igårkväll började jag läsa din blogg från 2008 och är nu framme i maj 2009 - det tar tid att läsa allt - men du skriver bra - bra kommentarer i Jennys blogg också.
Ja - visst är det intressant med Jennys "Lilla Stjärnan"-blogg.
Ha en bra helg med din stora kärlek. - kram från Britt-Inger

 
Jenny

Jenny

9 oktober 2009 17:02

Tack Annelie för det fina du skrev om mig och alla braiga tips du ofta ger mig:o)

Ja nu är det nära och väldans pirrigt.

Ha en toppenhelg i paradiset.

Många kramar!!!

http://www.barnlangtan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 8 februari 2010 08:09

Ja, vad annat kan man säga. Bara massa elände och sjukdom. Herr B´s pappa blir fort sämre i sin demens. I lördags belv han hastigt inlagd på en geriatrikavdelning för utredning. Skönt att det blir gjort så vi får svar på vad det är som händer rikti...

Av Annelie - 21 januari 2010 08:04

Den senaste tidens bristande närvaro här inne på bloggen är pga av att jag inte haft någon som helst lust att sätta mig vid datorn för att skriva. Vid datorn har jag dock suttit när jag varit inloggad på facebook. Inte hela tiden förståss, men lite...

Av Annelie - 10 december 2009 08:06

Har bott i min lägenhet sedan 1 December 2001. Trivs så himla bra här. Det är lägenheter som under slutet av -80 och början på -90 genomgick en rejäl renovering. Många av lägenheterna har slagits ihop och blivit större. Det finns dock inga större l...

Av Annelie - 9 december 2009 07:55

Fick detta mail av min mycket goa vän AW från östgötaskogarna. Var rätt kul så jag tänkte dela med mig. =))   ~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~ Kära Dagbok ,   Jag har precis fyllt 45, och min son (älskling!) gav mig en veck...

Av Annelie - 4 december 2009 13:23

Äntligen! Ja, jag säger bara ÄNTLIGEN ser det ut som om vi kommer oss ut till stugan i helgen! Så just nu har jag verkligen inte tid att sitta här och knappa på tangentbordet. Har iaf precis kommit hem efter en "lunchdate" med Fru K, Fru L, Fröke...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du drömmar och mål du håller på att förverkliga?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards